Biżuteria, akcesoria, dodatki i co tam jeszcze przywieje...
trwa inicjalizacja, prosze czekac...Gry online

niedziela, 19 września 2010

Zaczynam i witam :)

Witam!

Postanowiłam pisać bloga. To z pewnością nie jest zbytnio oryginalne. Cóż życie także nie jest szczególnie oryginalne. Blog ten ma być zbiorem myśli i czynów. Jeśli chodzi o czyny to chodzi mi o moje różniste robótki ręczne: biżuterię, decoupage i wiele innych. Nie będę się rozpisywać zapraszam do oglądania. Liczę także na jakąś krytykę.

Oto kilka moich ostatnich wyrobów:
Naszyjnik Blue sea: drucik zaplątany w fantazyjne kwiaty, ozdobiony turkusami, szklanymi koralami oraz howlitem o barwie zielonej i niebieskiej.



-----------------------------------------------------------------------------

Naszyjnik Yellow pearls: Metal, szklane krople, szklane perły kryształki szklane szlifowane.


1 komentarz:

  1. ja obstawiam ten pomarańczowy a moje dziecię turkusowy, śliczna biżuteria :-)

    OdpowiedzUsuń