Biżuteria, akcesoria, dodatki i co tam jeszcze przywieje...
trwa inicjalizacja, prosze czekac...Gry online

piątek, 1 października 2010

Gacęty i Lampa !!!

Jestem ostatnio trochę zajęta. No w sumie to bardzo zajęta.
Każdą wolną chwilę zajmują mi biżu i inne decu. Oraz moje koty:)
Oto Gacław zwany Gacętym. Właściwie to Gacek:) Różnie na niego mówimy.
Gacław to Devon Rex dla mnie to śmieszna mieszanka kota i małpki. Małpki, ponieważ to tak żywe zwinne stworzenie. Pełno go wszędzie. Do tego ta jego chuda szyjka. Cudo na 4 łapkach.




Drugie kocie to Lampa. Mój ukochany Lampuś. Dziwne imię wiem.



Piszę o moich dzieciaczkach, gdyż założyłam im bloga:D
Będę na nim umieszczać ich zdjęcia i opisywać ich wyczyny.

http://gaclawilampa.blogspot.com/

A więc zapraszamy!!!:)

1 komentarz:

  1. Aaaa, to Gacław z Tych Devonów jest????:>;)) Jakie fajne kocisko, jak maskoteczka:)) Bo kolega Rudy Lampuś to już typowy dachowiec chyba, ma swoją dumę i godność i upodobanie do miłego miejsca na drzemkę:))Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń