Biżuteria, akcesoria, dodatki i co tam jeszcze przywieje...
trwa inicjalizacja, prosze czekac...Gry online

niedziela, 21 listopada 2010

Moje kocie życie czyli Gacław i Lampa

Moje skarby najdroższe wczoraj w nocy wymyśliły sobie nową zabawę.
Jakoś po północy rozrabiali na przedpokoju. Drzwi do naszej sypialni były zamknięte. Chłopcy zaczęli więc pukać po kociemu (skakać po klamce). Gdy mąż otworzył im drzwi to obaj strzała i nie ma ich.Więc mężuś zamknął drzwi i wraca do łóżka. Chłopakom tak się to spodobało, że pukali co pięć minut i później znowu ucieczka. Biedny facet pół nocy się z nimi tak bawił.
Kocham całą moją trójkę facetów. Zawsze mam z nimi ubaw.





1 komentarz:

  1. Moja Guapa ma bardziej drastyczne nocne zabawy.
    Wali łapa w drzwi na ogród, oczywiscie Pan Kot wstaje aby wypuścic na siusiu, po chwili wali łapa że chce wrócic. Pan Kot wstaje aby wpuscic. Za 5 min sika na kafelki iiii Pan Kot wstaje aby wytrzec. Hihihi
    Oj źle być facetem źle.
    Twoje kocury sa przepiekne.

    OdpowiedzUsuń